Thursday, August 27, 2015

"СЪСЕДКИ" - ВТОРО ЯВЛЕНИЕ НА ПИЕСАТА

                                           ВТОРО ЯВЛЕНИЕ
/На другия ден/
В - Здравей, Мунчо, какво правиш?
М.- Ами – я! Седя да видя кой минава, кво да правя!
В. -Така е, аз досега седях на балкона и аз да видя нещо интересно ама – нищооо!
М. - Мани,мани, никаква клюка, тоя град нещо съвсем е умрял! То ако не е оня комшия – боклукът журналист да внася нещо ново в блока – нема кво да коментираме!
В.- Въъъ, верно е! Ти помнеш ле ли онази вечер пак каква оргия направи? Осем човека у тях!
М. Не си права, седем бяха, аз ги изброих на шпионката!
В.- Осем, бе! Ти за каква ме имаш! Знам аз да броя! И аз бях на шпионката!
М.- Като си толкова по-добра от мен, знаеш ли в колко часа дойдоха? В три!
В. - Може да си много по-млад от мен, ама не си по-добър! Аз съм по-сериозна! Те дойдоха в два, ама аз седях докато правеха оргията – в пет си тръгнаха осем, а не седем!
М. Как съм пропуснал кога е дошъл осмият! Сигурно,когато отидох по голяма нужда, тъй много се бях наял.!
В.- Изглагаш се! То и аз имах проблеми с отделянето, но затова си носих леген до вратата и неуморно дежурих на шпионката!
Г.- /влиза, строго/ - Мунчо, ти пак остави апартамента без хляб! Писна ми от теб!
М. - Ама, .. хем тук да гледам, хем да обикалям магазините... да не съм робот или как се казваше - вундуркент!
Г.- Бягай до магазина! /Мунчо излиза/ Ще му дам аз един вундеркинд, откъде пък е научил тази дума, абориген такъв! Къде сте тръгнали, госпожо?
В. - Ох, не знам, как да Ви кажа... Как да ви призная, тъпо е! Децата ми ме зареждат от София с всякакви продукти, двата ми хладилника и двата фризера пращят от пресни продукти, но... Прияли ми са се консервирани зелени домати. Вчера обиколих всички магазини, но никъде няма! Минал бил сезонът! А направо зазъбица ме хваща за тях! Обещаха от един магазин да проверят в склада, та отивам там!
Г.- Ох, госпожо, и ние сме на същия хал! Всичко имаме от село – картофи, ориз, месо, нитроглицерин, ама пусто туй – зелените домати свършиха! Иначе с удоволствие щяхме да Ви услужим!
В.- Е, няма нищо! Ще се поразходя по магазините! /Излиза. Влиза Мунчо./
Г. Къде ходиш, бе крокозабъл? Да не би сега да печеше хляба?
М.- /Ухилено/ - Споко, бе теленце, сега ще ти кажа най-прясната новина, хайде да се качим да си хапнем, че умирам от глад, не съм ял два часа!
Г.- Не ме командвай! Казала съм ти, че когато говориш с мен, трябва да мълчиш! Тръгвай напред!



No comments:

Post a Comment